Consultant
Wat ga je doen als
Consultant Programmatic Advertising?
Als Consultant Programmatic Advertising wordt je verantwoordelijk voor het bepalen van de strategie voor A-merken in de markt. Dit doe je door vanuit je display specialisatie content, data, technologie en commerce samen te brengen. Je beheert de display campagnes van A tot Z; van het bepalen van de strategie en target audience tot de evaluatie van de campagneresultaten. In deze rol wordt extra waarde gehecht aan het consultatieve aspect. Dit wil zeggen dat jij uitstekend in staat bent om advies uit te brengen aan interne en externe stakeholders. Daarnaast wordt je uitgedaagd om kanaalbreed te denken omdat in je dagelijkse werkzaamheden alle online disciplines samen zullen komen.
Wat ga je doen als Consultant Programmatic Advertising?
Als Consultant Programmatic Advertising wordt je verantwoordelijk voor het bepalen van de strategie voor A-merken in de markt. Dit doe je door vanuit je display specialisatie content, data, technologie en commerce samen te brengen. Je beheert de display campagnes van A tot Z; van het bepalen van de strategie en target audience tot de evaluatie van de campagneresultaten. In deze rol wordt extra waarde gehecht aan het consultatieve aspect. Dit wil zeggen dat jij uitstekend in staat bent om advies uit te brengen aan interne en externe stakeholders. Daarnaast wordt je uitgedaagd om kanaalbreed te denken omdat in je dagelijkse werkzaamheden alle online disciplines samen zullen komen.
Wat wordt van jou gevraagd?
- Minimaal 2 jaar relevante display ervaring aan bureau of klantzijde;
- Gewend om te werken met DSP’s zoals DV360, Adform en Appnexus;
- Beschikt over uitstekende consultatieve vaardigheden;
- In staat om campagne resultaten te presenteren;
- Je kunt kanaalbreed denken;
- Nederlands en Engels in woord en geschrift.
Wat wordt jou geboden?
- Uitstekend basis salaris (afhankelijk van ervaring)
- Werkplek in hartje Amsterdam
- Bijwonen van internationale events
- Laptop & telefoon
- Gym abonnement
Waar ga je aan de slag als
Campaign Manager
Video Advertising?
Deze internationale speler binnen de online advertising bestaat uit meer dan 2.000 gedreven professionals verspreid over meerdere landen. Door je bij dit bedrijf aan te sluiten, krijg je de kans om samen te werken met- en leren van de meest getalenteerde professionals uit de markt. Naast van elkaar leren, wordt persoonlijke ontwikkeling gestimuleerd door tal van trainingen en opleidingsmogelijkheden zodat ook jij je tot een van de beste programmatic display professionals uit de markt kunt scharen. De fun-factor is uiteraard ook erg belangrijk. Ook dat is uitstekend verzorgd; zo vindt iedere week een “vrijmibo” plaats, worden er dagelijks sportieve activiteiten georganiseerd en kun je ieder jaar met je collega’s op wintersport.
Waar ga je aan de slag als Consultant Programmatic Advertising?
Deze internationale speler binnen de online advertising bestaat uit meer dan 2.000 gedreven professionals verspreid over meerdere landen. Door je bij dit bedrijf aan te sluiten, krijg je de kans om samen te werken met- en leren van de meest getalenteerde professionals uit de markt. Naast van elkaar leren, wordt persoonlijke ontwikkeling gestimuleerd door tal van trainingen en opleidingsmogelijkheden zodat ook jij je tot een van de beste programmatic display professionals uit de markt kunt scharen. De fun-factor is uiteraard ook erg belangrijk. Ook dat is uitstekend verzorgd; zo vindt iedere week een “vrijmibo” plaats, worden er dagelijks sportieve activiteiten georganiseerd en kun je ieder jaar met je collega’s op wintersport.
Ben jij de nieuwe
Consultant Programmatic Advertising?
Let’s get in touch
Lars Lammers
Recruitment Consultant Digital Media
+31 (0)6 43 768 561
lars.lammers@human-input.nl
Nieuwezijds Voorburgwal 334-3
1012 RW Amsterdam