Digital Campaign Manager

Media

Wat ga je doen als
Digital Campaign Manager
Media?

Als Digital Campaign Manager ben je van A tot Z verantwoordelijk voor het managen van de digitale campagnes; van het opzetten, monitoren en optimaliseren tot de evaluatie. Jouw doel is om binnen het rijke netwerk aan websites en apps, door middel van verschillende channels, ervoor te zorgen dat de juiste ads aan de juiste gebruikers op het juiste moment getoond worden. Denk hierbij aan o.a. display, video en native. Dit doe je door de campagnes te managen binnen de DSP’s DV360, AppNexus en/of Adform. In deze rol treed je op als adviespartner; zowel intern voor collega’s als extern voor adverteerders en mediabureaus. Wil jij naast je dagelijkse werkzaamheden actief betrokken worden bij de ontwikkeling van de nieuwste innovatieve digitale advertising oplossingen? Lees dan verder!

Wat ga je doen als Digital Campaign Manager Programmatic Media?

Als Digital Campaign Manager ben je van A tot Z verantwoordelijk voor het managen van de digitale campagnes; van het opzetten, monitoren en optimaliseren tot de evaluatie. Jouw doel is om binnen het rijk netwerk aan websites en apps door middel van verschillende channels o.a. display, video, native ervoor te zorgen dat de juiste ads aan de juiste gebruikers op het juiste moment getoond worden. Dit doe je door de campagnes te managen binnen de DSP’s DV360, AppNexus en/of Adform. In deze rol treed je op als adviespartner; zowel intern voor collega’s als extern voor adverteerders en mediabureaus. Verder zal jij, naast je dagelijkse werkzaamheden actief betrokken worden bij de ontwikkeling van de nieuwste innovatieve digitale advertising oplossingen.

Wat wordt van jou gevraagd?

  • Minimaal 2 jaar ervaring aan bureau of klantzijde
  • Gewend om te werken met DSP’s
  • Organisatorisch sterk
  • Analytisch vermogen
  • Wordt enthousiast van nieuwe technologische ontwikkelingen

Wat wordt jou geboden?

  • €3.500 tot €4.000 bruto per maand
  • Uitstekende secundaire arbeidsvoorwaarden
  • Ruimte om door te groeien
  • Trainingsmogelijkheden om je skills naar een hoger niveau te tillen
  • Jong en enthousiast team

Waar ga je aan de slag als
Digital Campaign Manager
Media?

Als Digital Campaign Manager ga je aan de slag bij één van de grootste spelers binnen de Nederlandse markt. Vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam wordt de Nederlandse digitale markt verovert. Jij komt te werken binnen een aparte digitale afdeling waarin data centraal staat en non-stop innovatieve digitale proposities worden ontwikkelt.
Mede omdat werknemers continu uitgedaagd worden, de doorgroeimogelijkheden, een fijne werksfeer en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Staat deze organisatie bekend als één van de meest prettige werkgevers. Wil jij jezelf ontwikkelen binnen deze topspeler?

Waar ga je aan de slag?

Als Digital Campaign Manager ga je aan de slag bij één van de grootste spelers binnen de Nederlandse markt. Vanuit het hoofdkantoor in Amsterdam wordt de Nederlandse digitale markt verovert. Jij komt te werken binnen een aparte digitale afdeling waarin data centraal staat en non-stop innovatieve digitale proposities worden ontwikkelt.
Mede omdat werknemers continu uitgedaagd worden, de doorgroeimogelijkheden, een fijne werksfeer en uitstekende arbeidsvoorwaarden. Staat deze organisatie bekend als één van de meest prettige werkgevers. Wil jij jezelf ontwikkelen binnen deze topspeler?

Ben jij de nieuwe
Digital Campaign Manager
Media?

Let’s get in touch

Lars Lammers
Recruitment Consultant Digital Media


+31 (0)6 43 768 561
lars.lammers@human-input.nl

Nieuwezijds Voorburgwal 334-3
1012 RW Amsterdam